מיכה ביטון משיק את Live ברדיו

20161221125842esseefffff_0

היוצר והזמר מיכה ביטון שמאחוריו 25 שנות קריירה מוסיקלית וחמישה אלבומי אולפן, הגיע להתארח בתכניתו של שדרן רדיו "אשל הנשיא" אסף לוי ( י"ב) לרגל צאת אלבום חדש בהופעה חיה תחת השם "מיכה ביטון – Live".

במהלך התכנית שוחחו השניים על מוסיקה, יצירה, היחודיות שבביצועי שירים בהופעות וכמובן שמעו והשמיעו שירים מהאלבום החדש.

הנכם מוזמנים להאזין לתכנית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן