אני שמח לשתף כי היום התקיימה הוועדה המחוזית של מועצת התלמידים ההתיישבותית, ובמהלכה מועצת התלמידים שלנו אשל הנשיא זכתה בהכרה כמועצה מצטיינת!
הישג זה הוא תוצאה של עבודה חינוכית משמעותית בהובלתה של מורן ושיתוף פעולה של כולם למען העצמת התלמידים .
יישר כוח
גאה בהם מאוד!
